Monday 2 October 2017

Trading Options Questrade


QuesTrade Broker Review QuesTrade Broker Review Questrade er en online rabatt megler som tilbyr kanadiske innbyggere tilgang til amerikanske markeder gjennom deres flaggskip trading plattform Questrade IQ Edge som inkluderer streaming sitater, markedsdata og direkte markedsadgang (DMA) med konkurransedyktige provisjonene. De tilbyr omtrent alle finansielle produkter du kan ønske å handle, inkludert aksjer, ETFer, opsjoner, gjensidig fond og faste inntektsprodukter. Deres kundeservice er toppen av linjen, og det jeg liker mest om det er at de har en tilbakekallingsfunksjon, noe jeg har sett andre meglere bruker. Du kan planlegge en tid på kalenderen som er praktisk for deg, og en av deres representanter vil nå ut til deg for å gå over hva som helst spørsmål eller spørsmål du måtte ha. Jeg trodde det var veldig progressivt og en fin måte å hjelpe klienter som kan ha en travel timeplan. Helt siden de åpnet dørene sine i 1999, har de fokusert på å gi sine kunder de nødvendige ressursene for å kunne lykkes i å møte sine kortsiktige eller langsiktige økonomiske mål, enten du gjør det selv eller noen som ønsker å ha deres konto ble administrert. Med Portfolio IQ kan du tilpasse porteføljen din for å matche dine økonomiske mål, og alt du trenger å gjøre er å slappe av og slappe av mens porteføljeforvalter overvåker beholdningen. Kommisjonærer Avgifter Questrade har noen konkurransedyktige provisjonsrater, og hva er virkelig hyggelig er at de har en plan for normale handelsinvestorer og en plan for aktive handelsfolk som tilbyr en nedsatt provisjonsrate. For den normale provisjonsraten ser du på et gebyr på 1 cent per aksje med en minimumsavgift på 4,95 og maksimalt 9,95 for aksjehandel. Med den aktive næringsplanen kan du velge mellom en flat rate på 4,95 eller deres variabelplan som starter med 1 cent per aksje med maksimalt 6,95. Dette er en ukonvensjonell måte å bestemme provisjonspriser på, men det er hyggelig å ha valg basert på din handelsstil. Alternativer er litt dyrere enn de fleste rabattmeglere med en fast pris på 9,95 pluss 1 pr kontrakt. Dette kan legge til tup for å være mye hvis du handler mange opsjonskontrakter, men hvis du bor i Canada og hvilken tilgang til amerikanske markeder, kan dette være ditt beste valg. En ting du vil huske på er at enhver handel som gjøres gjennom deres handelsbord, bærer ytterligere 45 gebyrer, så med mindre du absolutt må ringe en handel på det8217s best for å unngå å ringe inn. Trading Platform amp Tools Questrade tilbyr sin flaggskip trading plattform , Questrade IQ Edge, som har massevis av funksjoner og verktøy. Det gir mulighet for avansert ordreinngang, omfattende tilpasning av arbeidsplasslayouter, avansert kartlegging, live data feeds for citerer og kjøpekraft og direkte markedsadgang. Grafikken er robust og plattformen er sofistikert nok til å møte den mest krevende handelsmannen. Med IQ Edge vil du også ha tilgang til lagerskjermbildere, nivå 2, tid og salg, varmekart, varselvarsel, nyhetsfeed, analytikerrapporter og en mengde grunnleggende analysverktøy. It8217 er en flott plattform, og jeg var veldig imponert over hvor rask det var med alle vinduene jeg hadde åpnet på min multi-monitor trading datamaskin. Questrade har også en nettbasert plattform, Questrade IQ Web, og en mobilversjon Questrade IQ Mobile. Hvis du vil se en video om deres handelsplattform, kan du sjekke ut denne lenken. Endelige tanker Overall, Questrade er en solid megler som tilbyr mange verktøy og ressurser som vil hjelpe deg med å navigere i de komplekse markedene, og det jeg virkelig liker er at de tilbyr en gratis prøveversjon for å teste ut verktøy og plattform uten kostnad. Du vil bli gitt 500.000 i kjøpekraft for aksjer og opsjoner og 50.000 for forex trading. Du har bokstavelig talt ingenting å miste, og med sin gode kundeservice får du en hjelpende hånd når du trenger det. De var profesjonelle og effektive i å svare på mine spørsmål og var selv villige til å gå meg gjennom å åpne en konto med dem. Det eneste som var en avstengning var provisjonsraten, men med så mye som de tilbyr med plattformene og kundeservicen, står det for det. Hvis du er interessert i å få mer informasjon om Questrade, kan du sjekke ut deres hjemmeside her. Som alltid hvis du har noen spørsmål eller kommentarer, la oss sende en melding nedenforCanadian Online Brokerage Review 8211 Questrade Redigert av Moderator BEWARE of Questrade Bare vil advare folk om denne fryktelige plattformen. Ive hadde mange dårlige erfaringer med dem de siste årene, men har latt det gå til nå. I dag var det siste halmen. Jeg eier for tiden en aksje. I forrige uke fikk jeg et marginanrop og oppfylt det ved å deponere 8000. Noen dager senere mottok jeg en annen marginalanrop som forteller meg at X Amt skulle komme i dag klokka 13:00 EST. Jeg var på en medisinsk avtale i dag da de ringte meg rundt klokken 12.00 og sendte en epost som sa at jeg var i en sanntidssamtale. Så snart jeg kom til min bil (mindre enn 5 minutter) ringte jeg. Jeg snakket med noen og forklarte at jeg var på veien, og han satte meg på vent og kom tilbake og bekreftet at de ville gi meg til 1 pm EST. Jeg løp hjem og foretok en overføring for 5,230 umiddelbart, og svarer på den siste marginsamtale-e-posten med et skjermbilde av overføringen etter behov. Som jeg alltid gjør, ringte jeg dem også umiddelbart for å sikre at det ble mottatt og det var greit. Jeg snakket med navn redigert og forsikret meg om ikke å bekymre meg, at det ville vært bra. Han begynte å diskutere noe annet, og da da jeg var på telefonen med ham (etter å ha snakket med ham i ca 15 min) ser jeg at en stor del av mine aksjer er likviderte. Jeg fortalte ham dette, og han sa Oh nei, det kan ikke være riktig. Etter å ha fortalt meg at han ville se på det, mottok jeg en e-post kort etter at jeg ba om unnskyldning for ulempen. De koster meg nesten 5000 og de beklager min ulempe. Jeg ringte og snakket til administrasjonsnavn redigert ut, og var på telefonen for en og en halv time og igjen ble fortalt Beklager, og at marginaloppringningstiden er rett og slett en høflighet og ikke må overholdes. Dette er uakseptabelt. Min kone og jeg har vært klienter i noen år og alltid holder seg til alle prosedyrer. Jeg vil sørge for at Questrade mister dette ved å la alle potensielle kunder vite at dette er hvordan selskapet kjøres. Og eventuelle nåværende kunder - være ekstra forsiktige, eller jeg vil råde, som jeg skal gjøre, flytte pengene dine så snart du kan. SparxAdmin Takk for at du deler erfaringene dine og for å fremheve utfordringene med handel på margin. Marginanrop er alltid nervepirrende, men det er bedre å få muligheten til å treffe hensiktsmessige tiltak i stedet for å automatisk bli likvidert eller stoppet. Dømmer fra din erfaring, men dette høres ut som et forferdelig scenario for å se utfolde seg eller å måtte håndtere. Med whipsaw-handlingen i markedene, har handel på margin sannsynligvis vært en neglelitter for mange. Når det er sagt, kan andre definitivt se fra din erfaring at i et 8216risk compliance8217 scenario (dvs. margin call), forbeholder megler rett til å ta vare på dem først og fremst. Håper det er gevinster i fremtiden for å kompensere for dette tapet. Questrade er virkelig dårlig. De har ECN avgift hiden. Jeg ble belastet 90 i en transaksjon for å selge 100K penny stocks. Finn en annen megler som ikke har Hiden-avgift. Ellers vil du angre. enig, de er forferdelige. I en dag med handel belaste de meg 700 for 25 handler utført. Jeg er offisielt livlig og trenger å finne en annen handelsplattform uten skjulte avgifter. Beslutningen gjør det enklere for nye gutter som ønsker å begynne å handle aksjer. Hvert forum eller nettsted jeg går til, spretter meg rundt fra en megler til den neste. Å bli kastet som IB og Questrade til i dag. Jeg vet at det virkelig er avhengig av hvilken type investering du skal være involvert med. En ting er sikkert 8220It8217s ikke så enkelt som å ta 1000 og gå rett på it8221 Hva med Easy-Forex Eventuelt med dem Egh, Never Mind Du kan ikke handle aksjer med dem, bare FX. Nå søker jeg for hardt Jeg vil advare alle kontoinnehavere av Questrade og noen som planlegger å handle i fremtiden gjennom denne8230en min konto ble hacket av noen, og han gjorde et stort antall handler uten min kunnskap og innen en time. Questrade har ikke noe system for å informere eller flagg it8217s bruker fra slik svindel eller sikkerhetsbrudd. De varslet meg ikke selv etter at en så stor mengde transaksjon skjedde i kontoen min. Heldigvis logget jeg på kvelden og til min overraskelse var kontoen min i et stort rot. Da jeg ringte opp kundesupporten, måtte de bare si at de ikke er ansvarlige i tilfelle sikkerhetsbrudd. Dette er et stort problem .. dette kan skje med noen anyday. Jeg har pådratt seg et stort tap uten min skyld. Vær advart om at hva Questrade lover deg via sine agenter når du åpner en konto, vil IKKE bli æret av ulike årsaker. Synd jeg hadde overført mye penger før jeg lærte at de ikke ville ære deres avtale. Jeg selger alt og kansellerer kontoen min så snart markedet tillater meg. Det kan koste meg ekstra penger, men jeg kan ikke støtte et selskap som rett og slett ligger til deg for å få deg til å åpne store kontoer og så skylde det på min forståelse. Jeg forsto riktig jeg er her ute. Carl fra Team Questrade Jeg vil gjerne finne ut hva som skjedde her. Her på Questrade, vi streber etter det aller beste i kundeservice, og hvis vi ikke lever opp til dine forventninger i dette tilfellet, liker jeg å gjøre det jeg kan for å gjøre det riktig. Vennligst send en mail til supportquestrade med kontonummeret ditt og rett det til Carlton B Marketing, og jeg vil følge opp med deg med en gang. Takk, Carl fra Team QuestradeQuestrade er et ledende meglerfirma i valutamarkedet. Denne megleren er basert i Canada, og det synes å være den raskest voksende megleren i Forex verden. De har vært forex trading siden 2004. Questrade er medlem av Investment Dealers Association of Canada, det kanadiske Investor Protection Fund, er også en del av Toronto Børs og The Montreal Exchange Inc. Bortsett fra å gi anlegget for trading forex dette meglerfirma tilbyr muligheten til å handle aksjer, opsjoner, gull, fond, renteprodukt og mer. Følgende artikkel inneholder noen viktige fordeler med å handle med denne megleren. Så les videre for å få vite om Questrade forex megler. Du kan åpne en konto i Questrade megler med minimum innskudd på 250 og kan begynne å handle i forex markedet. Betalingsmulighetene til dette meglerfirmaet inkluderer bankoverføring og sjekker. Imidlertid viser anmeldelsene fra Questrade megler at denne megleren gir RRSP og TFSA-kontoer for kanadiske kunder. Selv deres kunder har tilgang til en rekke produkter og tjenester, slik at de kan velge hvordan man investerer eller handler. Men overføring av verdipapirer og kontantinnskudd gjøres veldig jevnt. Denne online megleren gir trading plattform-Questrade FX trading plattform hvor du kan utføre handel veldig enkelt i forex markedet. Med Questrade forex megler kan du få innflytelse opp til 200: 1. En gratis demo-konto tilbys også der du kan teste dine handelsferdigheter og alle handelssystemene. Questrade vurderinger viser at det tilbyr lav provisjon sammenlignet med andre meglerfirmaer. Bare 1 avgift belastes for valutatransaksjoner og kan sammenlignes med andre store konkurrenter. Questrade forex megler tilbyr stoppordre, begrense rekkefølge og etterfølgende stoppordre. De støtter også verdens språk som engelsk og kinesisk. Det laveste spredningen i dette meglerfirmaet er 3 pips og minimumsstørrelsen er 10 000. Du har muligheten til å velge mellom de 28 valutaparene som tilbys av denne megleren for handel i valutamarkedet. Selv deres støtte er utmerket. Questrade tilbyr live hjelp via chat som er veldig nyttig. Du kan få svarene dine besvart mens du arbeider i stedet for å vente på telefonen for et kundesvar. Samlet er denne forex megleren veldig pålitelig for handel i forex market. Questrade Review Questrade er en finansiell leverandør med en demokratisk priset online aksjehandel plattform for sine kanadiske baserte investorer. De har en solid plattform for handelsverktøy for sine kunder, konkurransedyktige provisjoner og andre alternativer som trading physical Gold. Questrade er en av de raskest voksende kanadiske meglerne på grunn av god kundeservice, direkte tilgangsteknologi og rask handel. Vår Questrade gjennomgang inneholder en rekke opplysninger for å undersøke og finne meglerhus som passer dine behov. Vi har detaljerte provisjonsgebyrdata, en omfattende sjekkliste og annen viktig meglerinformasjon tilgjengelig. Teamet oppfordrer alle investorer til å sammenligne Questrade med sine konkurrenter for å finne ut hvordan de stabler opp. Vurdert av Blain Reinkensmeyer Blain leder forskning på StockBrokers og har vært involvert i markedene siden han plasserte sin første aksjehandel tilbake i 2001. Han utviklet StockBrokerss årsoversikt format for syv år siden som respekteres av meglerledere som den mest grundige i bransjen. For tiden opprettholder finansierte kontoer med mer enn et dusin forskjellige amerikanske regulerte nettbaserte meglere, utførte han tusenvis av handler gjennom sin karriere og liker å dele sine erfaringer gjennom sin personlige blogg, StockTrader. Ratings Overall Questrade deltok ikke i 2017 Online Broker Review, som følge av at følgende data kanskje ikke er oppdatert. Questrade deltok ikke i 2017 Online Broker Review, som følge av at følgende data kanskje ikke er oppdatert. Kommisjon Notater Questrade er en kanadisk baserte megler som tilbyr rabattbehandler til kanadiske innbyggere. Megleren tilbyr også kunder å handle amerikanske aksjer mens de holder amerikanske kontanter i sine kontoer. Questrade er medlem av Investeringsindustrien Regulatory Organization of Canada (IIROC) og det kanadiske Investor Protection Fund (CIPF). CIPF gir dekning for dine generelle kontoer opp til CAD 1 million per konto. Standardregnskap - Alle aksjemarkeder er .01 per aksje med 4,95 minimum per handel og en 9,95 maks per handel. Det er en 25 ekstra avgift for telefonbestillinger. Questrade Advantage - Aksjemarkeder er 4,95 eller 0,01 per aksje med 0,95 minimum per handel og 6,95 per handel per handel. Kjøp ETFs gratis. Standardkontoer - Alle opsjonshandler er 9,95 1,00 per kontrakt. Eventuelle opsjonsoppgaver er en flatt 12.95. Questrade Advantage - Options handler er 6,95 0,75 per kontrakt. Eventuelle opsjonsoppgaver er en flatt 12.95. Mutual Funds - 9,95 per handel. Questrade tilbyr også et fond for fondsbidrag. For visse verdipapirfond vil Questrade refundere deg tilhengerkostnadene (gebyrer betalt av fondsselskapet til megleren) direkte til kundens konto. Andre investeringer - Internasjonal handel tilgjengelig (utenfor kanadiske og amerikanske børser): Internasjonal handel belastes en provisjon på 1 av handelsverdien (minimumsavgift på 125 USD), pluss gjeldende utvekslings - eller stempelavgift. Forex trading og kjøp av gull er også tilgjengelige investeringstyper tilbys av megleren. Trade Commissions Breakdown Velg en eller flere av disse meglerne å sammenligne mot Questrade. Alle prisdata ble hentet fra et publisert nettsted fra 2202017 og antas å være nøyaktig, men er ikke garantert. StockBrokers ansatte jobber kontinuerlig med sine online meglerrepresentanter for å få de nyeste prisdataene. Hvis du mener at dataene som er oppført ovenfor, er unøyaktige, kan du kontakte oss ved å bruke linken nederst på denne siden. For aksjekurs, er annonsert prissetting for en ordinær ordrestørrelse på 500 aksjer på aksjer prissatt til 30 per aksje. For opsjonsordre kan en opsjonsregulativ avgift per kontrakt gjelde. arrowdropup Tilbake til toppen Ansvarsfraskrivelse. Det er vårt organisasjons primære oppdrag å gi vurderinger, kommentarer og analyser som er objektive og objektive. Mens StockBrokers har alle data verifisert av bransjens deltakere, kan det variere fra tid til annen. Fungerer som en Internett-bedrift, kan dette nettstedet kompenseres gjennom tredjepartsannonsører. Våre kvitteringer for slik kompensasjon skal ikke tolkes som en anbefaling eller anbefaling fra StockBrokers, og det skal heller ikke forstyrre våre vurderinger, analyser og meninger. Vennligst se våre generelle ansvarsfraskrivelser for mer informasjon. Reink Media Group LLC. Alle rettigheter reservert.

No comments:

Post a Comment