Monday 9 October 2017

Alternativer Trading Tjeneste


Options Trading Services. When det gjelder alternativ handel tjenester og opsjon abonnement anbefalinger, jeg er veldig forsiktig og selektiv om hvem og hva jeg anbefaler Min troverdighet og Great Option Trading Strategy nettsted s troverdighet er veldig viktig for meg. Jeg har ikke gjort noe hemmelighet av min egen Leveraged Investing filosofi og tilnærming til å investere. Men jeg skjønner at bruk av handelsopsjoner som en del av en langsiktig investeringstilnærming ikke vil appellere til alle investorer og handelsfolk. Jeg har brukt en rekke opsjonshandelstjenester selv tidligere Og når det gjaldt valg av opsjonstjeneste, hadde jeg alltid de samme tre viktige spørsmålene. Er personen eller folk som driver tjenesten legitim Ved lovlig, mener jeg ikke at en tjeneste må drives av noen med en bestemt type vegg Street resume Jeg trenger ikke virkelig å se et annet iscenesatt bilde av enda en stor mann i en stor drakt. Men hva er helt avgjørende er å vite at tjenesten jeg vurderer drives av noen Jeg kan stole på at jeg har blitt scammed av tjenester i fortiden, og det er irriterende. Alvorlig - en slik handelstjeneste som jeg kort brukte, anbefalte et Embarq EQ-alternativ. Neste dag åpnet aksjen litt lavere og fortsatte å gå ned og ned. Jeg overvåkte denne stillingen nøye, både anropsalternativet og den underliggende aksjen. På intet tidspunkt var samtalen posisjonen i den svarte Handelen fortsatte å forverres, og jeg endte opp med å ta omtrent 30 tap på samtalen Og på opsjonshandelstjenesten s resultatsporingsside Operatøren hadde det fornuftige ikke bare å ikke kreve tap, men han kreditterte seg selv med en liten 7 gevinst Nå er det det jeg kaller en svindel. Støtte er avgjørende. Er personen eller folk som driver tjenesten kompetent En tjeneste kan være legitim, men fortsatt ikke lønnsom for medlemmene. Ikke å være gal, men hva er etikk hvis jeg ikke kan tjene penger. Hvis jeg betaler for et produkt eller en tjeneste, vil jeg vite at det kommer til å være verdt prisen, både når det gjelder pris og tid. Kan jeg konsekvent få fortjeneste. Kan jeg gjør mer m engang med produktet eller tjenesten enn ved å bare gjøre det jeg gjør på egenhånd. Vil tjenesten gjøre meg til en bedre investor eller handelsmann Det er som det japanske ordtaket jeg vil ikke ha noen bare for å gi meg fisk, jeg vil lære å fisk for meg selv Jeg vil ha en tjeneste som hjelper meg å vokse og bli en bedre handelsmann eller investor. Og hvis jeg noen gang slutter å bruke opsjonshandelstjenesten, vil jeg kunne se tilbake på min tid med tjenesten og si, Hei, det var en svært verdifull opplevelse Det var penger godt brukt. Anbefalinger og Reviews. Terry Allen. Morningstar - Ratings og Research. Trading Svindel - Tjenester å Avoid. Option Trading Scams. Option Abonnementstjenester å unngå. Selv om det er fristende å liste bestemte abonnementstjenester som jeg tror er trading svindel jeg har valgt i stedet for å gi en sjekkliste over hva du skal unngå når du vurderer å abonnere på en tjeneste som holder meg ut av lovlig varmt vann og gjør at du kan bruke kriteriene som er oppført nedenfor til enhver handelstjeneste du vurderer ring using. Trading Svindel er et subjektivt uttrykk i alle fall Alternativ trading tjenester don t nødt til å engasjere seg i faktisk svindel for meg klassifisere dem som svindel De må bare ha kapasitet eller sannsynlighet for å miste sine abonnenter mye penger. Husk de 3 viktige spørsmålene Jeg spør om en gyldig opsjonshandelstjeneste. Tenk sjekklisten nedenfor for å være den inverse ekvivalenten. Her er 6 advarselssymboler om at en handelsservice er mest sannsynlig en handelskamp. 1 - Påstandene er for gode til å være sanne. Det er et gammelt ordtak, men en pålitelig - hvis det høres for godt ut til å være sant, er det sannsynligvis Hvis en tjeneste hevder at de vanligvis bare foreslår eller antyder å unngå sin egen juridiske varmt vann at du kan ta en liten sum som 1000 og slå den til 100 000 eller bedre ennå, en automatisert strøm av månedlig inntekt som gjør at du kan slutte jobben din og bo nær en varm vannkilde, sjansen er at det handler om svindel. 2 - Enhver omtale av hemmelige strategier eller referanser til strategier som profesjonelle handelsmenn eller meglere ikke vil at du skal vite om. Det finnes ingen hemmelige strategier eller opsjonshandshemmeligheter, selv om det kan være strategier du ikke er kjent med Og de store dårlige fagpersoner De virkelig kunne ikke bry deg om hvilke strategier du ansetter. Som jeg har sagt andre steder på dette nettstedet, er handelsalternativer i hovedsak risikotransaksjon. Noen strategier er mer kompliserte enn andre, og noen kan ha en mer tiltalende risikopremieprofil basert på din egen handelsinvestering. personlighet, men forstå denne fellesnevneren jo høyere avkastningen du søker, desto større risiko er du nødt til å anta for å oppnå det. Jeg tror at det å gjøre 100 per år er mulig fullstendig avsløring i mitt beste år, min avkastning var 61 92 Hvis du er villig til å risikere hele porteføljen din, kan du teoretisk gjøre mye mer enn 100 per år. Men hva synes du at oddsen vil være at du vil ha noe igjen å handle med th på 5-10 år. 3 - Lange samtaler eller lange setter bare. Gjør ethvert alternativ handelstjeneste som gir på stedet eller via e-post en liste over samtaler eller sett for deg å bare kjøpe og så bare vent på dem til å doble eller tredoble i verdi. Det kan være enkle handler å sted, og du kan av og til treffe en ut av parken for et stort tresifret fortjeneste, men du kommer til å slå ut mye mer. Og slå ut i opsjonsmarkedet betyr mer enn bare å gå tilbake til dugout og vente på din neste ved bat - det betyr å miste en betydelig sum penger. La meg si det enklere å betale noen for å gi deg en liste over samtaler eller kjøp å kjøpe er for meg, det samme som å betale noen for å gi deg en liste over lotteri tall for å spille. Generelt er det bare å kjøpe lange samtaler eller sett som en del av en rutinemessig handelsstrategi. Det kan være et sted for strategien i spesielle situasjoner der du har høy grad av sikkerhet for at en aksje vil gjøre en stor bevegelse på svært nær sikt og så lenge det ikke er et syn klar priset til alternativene, selv om det også er muligens bedre strategier der også, som forresten eller strengen. Men premissen med denne tilnærmingen - at du kan tette begrense tapene dine mens du lar de store vinnerne løpe opp store fortjeneste som vil mer enn å kompensere for tapene dine - er ekstremt vanskelig å trekke av. Enhver tjeneste som fremmer denne ideen, etter min mening, er bare ute etter å ta deg i en måned eller to til du visst har en krympende meglerkonto, har vanligvis den effekten på folk. 4 - Nettsteder eller salgsfremmende e-postmeldinger som bare viser en abonnementsservice s siste vinnere. Det er ikke at jeg spørsmålet om gyldigheten av en tjeneste s vinnende handler. Tross alt kan handelsalternativer resultere i uheldige gevinster på en prosentvis basis. Men min handel svindel radar lyser virkelig når jeg får en e-postmelding som viser fem eller flere nye bransjer hvor jeg kunne ha tjent enormt dobbelt - og tresifret retur i løpet av bare dager eller uker. Hva jeg ville finne utrolig verdifullt, er hva den e-posten alltid ikke inneholder - En liste over tjenestens siste tapere Og jeg kan garantere deg at listen ville være mye mer interessant og mye lengre enn vinnerlisten. 5 - Manglende gjennomsiktighet. Enhver opsjonshandelstjeneste som ikke er trading svindel, vil gi noen form for gjennomsiktighet av resultater eller tilgang til serviceens arbeid. Transparens trenger ikke alltid å bety verifiserbar ytelse og sporregistreringer. ikke gi faktiske anbefalinger eller handelsrekommendasjoner Enkelte tjenester gir bare verktøy som er utformet og markedsført for å gjøre deg til en bedre handelsmann. Så gjennomsiktighet kan innebære andre kriterier, for eksempel hvor mye mer utdanning, innhold, ressurser, nyhetsbrev, blogginnlegg osv. gi. Du kan lære mye om onlinetjenester eller nettsteder eller organisasjoner, og hvor seriøse og legitime de er ved å vurdere kvantiteten og kvaliteten på de gratis materialene de tilbyr. 6 - Ønsket Lazy Investors. Trading svindel er beryktet for å tilby ut av denne verden returnerer for ganske mye innsats fra din side Nå har jeg aldri vært en fan av Puritans, eller deres arbeidsmoral jeg tror på å jobbe smartere, ikke vanskeligere, men fortsatt , Jeg tror på å jobbe Det jeg ikke tror på, er å få rik, rask markedsføring. Du trenger ikke en dagshandelsmessig mentalitet eller hengivenhet til hver sanntidskamp på et lagerdiagram for å tjene gode penger med alternativer. realistisk alternativ handelsmann er villig til å sette i den nødvendige tid og krefter for å faktisk lære å handle profittabelt, og beklager å måtte være bærer av dårlige nyheter, men det er sannsynligvis kommer til å ta mer enn tjue minutter i måneden. Final Tanker. Alternativ handelstjenester er som alle andre slags tjenester Noen gir verdi og noen don t De som gir ekte verdi holder seg og får et troverdig rykte og lojal følge. Og de som ikke til slutt går bort Dessverre holder de tilbake under differen t guises Tricket er å finne ut hvilke som er på forhånd. Ovennevnte er mitt forsøk på å hjelpe deg når du går om å lage dine egne vurderinger og sammenligninger. På SK Options Trading tilbyr vi en tjeneste som passer for mange forskjellige typer investorer og handelsfolk. SK OptionTrader-klienter mottar følgende, i tillegg til mye more. Trading-signaler for både inn - og utgangspunkter. Vanskelig risikostyring. Gjennomgående markedsanalyse med jevne mellomrom. En høy standard på kundeservice. Vårt team er alltid glad for å hjelpe med spørsmål, så hvis du har noen spørsmål eller kommentarer om hva vi gjør, vennligst kontakt oss. Hvis du ønsker å abonnere nå, kan du gjøre det via en av knappene nedenfor. Abonnere i 6 måneder - 499. Abonnere i 12 måneder - 799.Kopyright 2011, SK Options Trading Alle rettigheter forbeholdt Ansvarsfraskrivelse SK Options Trading gir ingen garanti eller garanti for nøyaktigheten eller fullstendigheten av de oppgitte dataene. Ingenting som er inkludert heri, er ment eller skal anses som investeringsrådgivning, underforstått eller ellers Dette brevet representerer våre synspunkter og gjengir handler som vi lager, men ikke noe annet enn det. Rådfør deg alltid med din registrerte rådgiver for å hjelpe deg med dine investeringer. Vi tar ikke ansvar for tap som oppstår ved bruk av dataene i dette brevet. Valg inneholder et høyt risikonivå som kan føre til tap av del eller alt av investert kapital og er derfor egnet for erfarne og profesjonelle investorer og handelsmenn. En bør være kjent med risikoen ved opsjonshandel og vi anbefaler å konsultere en finansiell rådgiver og eller se siden SEC Options hvis du føler at du ikke forstår risikoen som er involvert i alternativer.

No comments:

Post a Comment