Sunday 8 October 2017

Bruke Cci To Make A Stue Off Forex


Bruke CCI til å gjøre en Living Off Forex Ja, det ville være en lang oppføring. Og det er like enkelt som bare å se på en tidsramme. Jeg ser egentlig ikke på noen annen tidsramme siden CCI 8 reagerer veldig annerledes enn forskjellige tidsrammer, som viser slutten på trender på 1 time, men fortsettelse på 4 timer. Jeg anser 14 CCI som den lange trenden, og 8 CCI som den korte trenden. Når den lange trenden går ut av det ekstreme 100-nivået, og 8 CCI går inn i null, er det tegn på den nye 4-timers trenden for meg. Og parene er parene jeg handler. Jeg handler EU, GU, Usd Chf, AU, NzdUSD. Og jeg har en god suksessrate med denne enkle strategien. Jeg legger mye til vinnere, og jeg holder øye med USD-trenden. Hvis EU går opp, gjør jeg ikke en salg på AU eller GU siden dollaren bare går en retning, opp eller ned. Dette er mitt eneste virkelige filter. Og jeg venter ikke på stearinlys lukker. Ser bra ut, bare lurer på når jeg skal lukke posisjonen som jeg måtte lukke når cci8 tok 0, men jeg var jevn eller noen få pips updownUsing CCI å gjøre en Living Off Forex Jeg har nettopp kommet til forumet for å legge inn et spørsmål om handelsdivergenser på CCI, og så la jeg merke til innlegget ditt, så jeg tenkte å legge det inn her. Et annet sted på nettet fant jeg en CCI-strategi om handelsavvik ved hjelp av CCI. Jeg vil gjenta informasjonen her, og deretter dele spørsmålet mitt: Divergens i en oscillatorindikator (som CCI, Stochastics, RSI, RVI, WPR, ADX, MACD etc.) er i utgangspunktet hvor prisen (i en uptredn) gjør nye høyder, men oscillatorindikatoren mislykkes i å lage nye høyder. På samme måte i en nedadgående trend er prisen på nye nedturer, men indikatoren er ikke i ferd med å lage nye nedturer. Disse divergensmønstrene indikerer potensielt at en reversering skal finne sted fordi trenden begynner å gå tom for momentum, og forskjeller er ofte svært sterke reverseringssignaler (men ikke hver gang). Så å komme tilbake til CCI-divergenshandelssystemet anbefales det at du legger til to CCI-indikatorer i et diagram (legg til CCI Periode 10 og CCI Periode 60) fordi dette vil filtrere ut mange falske signaler. Du vil vente på at et divergensmønster kommer ut på begge disse indikatorene. Du kan bare bruke en indikator, men det anbefales at du bruker dem begge hvis du vil identifisere de aller beste signalene. Se bildet for et divergenseksempel ved hjelp av cci 10 og cci 60. Jeg bruker en fri cci divergensindikator som har et varslingssignal når det er et divergensoppsett (se mq4 vedlegg). Jo høyere tidsramme jo mer nøyaktig. CSI-divergensindikatoren har 3 justerbare innstillinger (Fast EMA 12, Slow EMA 26, Signal SMA 9). Disse kan justeres. Den vanlige MT4 CCI har bare én innstilling (Periode 14 standard). Ovennevnte innstillinger (12, 26, 9) i CCI-divergensindikatoren er svært nær Periode 10 i CCI. Mitt spørsmål . Hvilke 3 innstillinger (på divergens cci med advarsel) vil jeg bruke for å få CCI Period 60 eller i nærheten av den På denne måten kan jeg legge til to divergensccis i diagrammet og vente på at begge skal vise et handelssignal samtidig. Jeg har et spørsmål om divergensindikatoren du postet. Gir det en advarsel, eller en pil dukker opp, bare ved slutten av lyset, eller det venter på et annet stearinlys å lukke før du bekrefter at jeg trenger din hjelp. James giganten og altoronto Takk James for en anstendig tråd for cci. På grunn av begrenset kapital for handel jeg devowed et cci basert og pris handling kanal basert system og trenger koding hjelp og evolusjonen av alt vi mennesker kjemper for å få en suksess og anstendig levende forex, bortsett fra svindel og svindel generert av meglere. Og prisen er den virkelige avgjørende faktoren, jeg kanaliserte den med prishandlingskanaler og konvolutter (jeg prøvde å bruke linjediagrammer i stedet for barer ikke noe problem hvis systemet er avviklet med barer.) Som inngangssignal er basert på kanalovergangskurs og cci ved 0 og 100 som tilfellet er. Ta en titt på diagrammet mitt og indikatorene Jeg har behov for en klar pris handling og cci basert system som er en ultimate suksess i forex, så langt jeg testet manuelt når det ikke er fryktfaktor det ga og belønnet enorme fortjenester som er ikke mine normale mål. Jeg trenger din hjelp: Jeg brukte macd stearinlys v3 indikator i det første diagrammet og konvoluttene på 34 som er blå linjer og et midtbånd av grønt som er en sma på 34. nedenfor er en pris handling kanal indikator som består av 12 sma . når prisen krysser under kanalen på 12 (sin bcoz av perfekt gann redusert kl 12) ble jeg en fan av gann etter at jeg fikk se hans metoder. Elliot wave oscillator krysser null linjen opp og cci krysser på 45 (MEN IKKE MELLOM MY PRIS ER ALDRI TYPISK PRIS HLC3)., Med denne oscillatoren trenden er utrolig bra, men det er behov for granskning her, derfor har jeg lagt over 3 indikatorer over det cci på 45 (lag 0 og -100), RSI ved 18 som er grønnfarget i oscillatoren, momentum på 12 med et lag på 100 farget blå. Som vanlig RSI krysser 70 eller 50 opp eller ned for et kjøp, salgssignal. som du vet at 5 er for nær pris og gulvmetoder på 9,18 fungerer bare på gode trender, kan vi kombinere alt her for å ta en superoppføring. så min smas (men lineær ma gir raske kryssoverganger) er 5,9,12,18,34 Dette er markedets movers til min klare analogi som alltid flyter med pris på sine forskjellige vinkler. når pris handlingen kanal på 12 er krysset av prisen fra under og indikatorer primært cci krysser ved 45 på null (sannsynligvis 100 arbeider) men frykt factor. when macd lys v3 viser grønn hard grønn eller lys grønn når elliot bølger viser en uptrend etter null linje (eller du kan sette 0,0018 og 0,0034 som inngangslinjer for trend i elliotoscillatoren så tidlig og bedre posisjonering av prisen). Entry kan gjøres for et kjøp når alle ovennevnte betingelser er oppfylt, og jeg bruker cci arrow for 45 som vises som den gule pilen i begynnelsen av trenden. tilsvarende når pris handlingskanal på 12 er krysset av pris fra opp og indikatorer først og fremst når cci krysser på 45 eller bruk cci pil ta oppføring for et SELL. macd lys viser rød eller maroon farge som er en selge. MACD CANDLES V3 parametrene jeg brukte til er 12,45,2. nær pris, men bestemmer trenden godt. Hvis prisene er under 12 og 18,34 er trenden sikkert en ned, og hvis prisene er over 12 og 18 og over 34, er trenden en opptrend, dette er grunnen til at jeg brukte 34 konvolutter over prishandlingen. NÅ HVAD jeg trenger i EA Først og fremst pris handling kanal meldinger på prisovergang (I stedet trenger jeg en kryssalarm pil plottet på diagrammet), ta oppføringer i forbindelse med cci 45 og pris handling kanal oppføring varsel (vær så snill å lage en pil plottet i stedet av meldingsvarsel). Ta handler i den retningen, lukke kjøp og selg handler: når prisen er krysset, men ikke krysser begge kanalene, ta fortjeneste. hvis priskanalen er stengt, nært samhandel med cci recross signal. for meg er bare pac og cci det beste grunnleggende handelsalternativet., men prisendring kan skade noen handler, og ingen kan bestemme den virkelige prisen. Basalt ECN med høy eiendel verdt å overleve problemene. For risikokapitaleiere som meg. kanaler og cci er de beste bevegelsene i bransjen. så hjelp meg å få en EA med pris handling og cci i utgangspunktet kartelementene i elliots og null lag og rekkevidde oscillator arbeid på manuelt bra. men det er beslutningsprosessen når du har små penger, da hovedstaden gjør frustrasjon og det fumler handelen min. MITT BEHOV FOR EA ER TILFELDIG FOR UTSIKT OVER KONTROLL OVER MITT EMOTION, OG PENGESVORRIER. Ingen grådighet som kjører, mangel på disiplin for å følge regler og fryktfaktor for å miste fortjeneste, gjør meg til å be om regelbasert EA. og jeg ville aldri måtte bekymre seg for handelen om det er dag eller natt. (Jeg kveler mange helseproblemer på grunn av handel med dette mentalitets-rent monetære presset). Hvis du trenger ytterligere forklaringer, er jeg klar til å sørge for en vellykket ea. diagram 2 er med linjediagram og pris er med grønn linje i prisdiagrammer. pris diagram er sammensatt med Lmas av 5,9,12,18 og pilene er fra 3ma crossover varsel og cci pil på 9,12,45. når prislinjen er krysset av kanaler og når 3ma crossover alarm og cci piler viser oppføring signaler handel og utgang basert på PAC og cci. 3m crossover varslene v2 fungerer ikke riktig Jeg brukte parametrene som (3, -3,1, 9, -5,1,12, -5,0) og det viser gode signaler, men det virker sent og pilene vises ikke i sanntid. MAIN DRAW BACK. Derfor søker jeg prishandlinger for å fungere som piler (i stedet for varselmelding). når i forbindelse med 3ma crossover varsel vil signalene være perfekte for en handel. så jeg søker deg å hjelpe meg med et enkelt system av pac og cci cross alert basert EA med tilbakestående stopp og etterfølgende fortjeneste trinn for å beskytte fortjeneste og spare fra tap.3 Ting jeg ønsker jeg visste da jeg begynte Trading Forex Trading Forex er ikke en snarvei til øyeblikkelig formue. Overdreven innflytelse kan gjøre vinnende strategier til tapere. Retail sentiment kan fungere som et kraftig handelsfilter. Alle kommer til Forex markedet for en grunn, alt imellom bare for underholdning til å bli en profesjonell handelsmann. Jeg begynte å håpe å være en full-time, selvforsynt Forex-aktør. Jeg hadde blitt lært den perfekte strategien. Jeg brukte måneder på å teste det og backtests viste hvordan jeg kunne lage 25.000-35.000 i året av en 10.000 konto. Min plan var å la kontoen min bli sammensatt til jeg var så frisk, jeg ville ikke jobbe igjen i mitt liv. Jeg var dedikert og jeg forpliknet meg til planen 100. Sparer deg detaljene, min plan mislyktes. Det viser seg at handel 300k mye på en 10.000 konto er ikke veldig tilgivende. Jeg mistet 20 av kontoen min i 3 uker. Jeg visste ikke hva som slo meg. Noe gikk galt. Heldigvis, jeg sluttet å handle på dette tidspunktet og var heldig nok til å lande en jobb hos en Forex megler, FXCM. Jeg tilbrakte de neste par årene jobber med handelsfolk rundt om i verden og fortsatte å utdanne meg selv om Forex markedet. Det spilte en stor rolle i utviklingen min for å være handelsmannen jeg er i dag. 3 års lønnsom handel senere, det var gleden av å bli med i teamet på DailyFX og hjelpe folk til å bli vellykkede eller mer vellykkede handelsmenn. Poenget med meg å fortelle denne historien er fordi jeg tror mange forhandlere kan forholde seg til å starte i dette markedet, ikke se resultatene de forventer og ikke forstå hvorfor. Dette er de 3 tingene jeg skulle ønske jeg visste da jeg begynte å handle Forex. 1 ndash Forex er ikke en Get Rich Quick Opportunity I motsetning til hva yoursquove leser på mange nettsteder over Internett, kommer Forex trading ikke til å ta din 10.000 konto og gjøre den til 1 million. Beløpet vi kan tjene, bestemmes mer av hvor mye penger vi risikerer, i stedet for hvor god strategien vår er. Det gamle ordtaket ldquoIt tar penger for å gjøre moneyrdquo en nøyaktig en, Forex trading inkludert. Men det betyr ikke at det ikke er verdt å prøve, men det er mange vellykkede Forex-forhandlere der ute som handler for å leve. Forskjellen er at de sakte har utviklet seg over tid og økt sin konto til et nivå som kan skape bærekraftig inntekt. Jeg hører om handelsmenn hele tiden som målretter 50, 60 eller 100 fortjeneste per år, eller til og med per måned, men risikoen de tar på, vil være ganske lik den fortjenesten de målretter mot. Med andre ord, for å forsøke å gjøre 60 fortjeneste på et år, er det ikke urimelig å se et tap på rundt 60 av kontoen din i et gitt år. Men Rob, jeg handler med en kant, så jeg risikerer ikke så mye som jeg potensielt kunne tjene du kan si. Det er en sann uttalelse hvis du har en strategi med en handelskant. Din forventede avkastning bør være positiv. men uten innflytelse, det kommer til å være et relativt lite beløp. Og i tider med uflaks kan vi fortsatt miste streker. Når vi kaster ut innflytelse i blandingen, det er hvordan handelsmenn forsøker å målrette mot de store gevinster. Som i sin tur er hvordan handelsmenn kan produsere store tap. Utnyttelse er gunstig opp til poenget, men ikke når det kan gjøre en vinnende strategi til en taper. 2 Utnyttelse kan forårsake en vinnende strategi for å miste penger Dette er en leksjon jeg skulle ønske jeg hadde lært tidligere. Overdreven løftestang kan ødelegge en ellers lønnsom strategi. La oss si at jeg hadde en mynt at når hodene ble truffet, ville du tjene 2, men når haler ble slått, ville du miste 1. Ville du vende den mynten min gjetning er absolutt at du ville vende den mynten. Youd vil vende det om og om igjen. Når du har en 5050 sjanse mellom å lage 2 eller tape 1, er det en no-brainer mulighet som du aksepterer. Nå kan vi si at jeg har samme mynt, men denne gangen hvis hodene er rammet, vil du tredoble din nettoverdi, men når haler ble rammet, ville du miste all besittelse du eier. Ville du vende den mynten min gjetning er at du ikke ville fordi en dårlig flipp av mynten ville ødelegge livet ditt. Selv om du har nøyaktig samme prosentandel fordel i dette eksempelet som eksempelet ovenfor, ville ingen i sitt rette sinn vende denne mynten. Det andre eksempelet er hvor mange Forex-forhandlere som ser sin handelskonto. De går all-in på en eller to handler og ender med å miste hele kontoen sin. Selv om handelen deres hadde en kant som vår myntflingende eksempel, tar det bare en eller to uheldig bransjer å tørke dem ut helt. Dette er hvordan innflytelse kan føre til at en vinnende strategi mister penger. Så hvordan kan vi fikse dette? En god start er å bruke ikke mer enn 10x effektiv innflytelse. 3 Bruke sentiment som guide kan vippe oddsene i din favør Den tredje leksjonen Ive lærte burde komme som ingen overraskelse for de som følger artiklene mine. ved hjelp av den spekulative sentimentindeksen (SSI). Ive skrevet mange artikler om dette emnet. Det er det beste verktøyet jeg noensinne har brukt, og er fortsatt en del av nesten hver handelsstrategi jeg bruker, dagens. SSI er et gratis verktøy som kan bli funnet her som forteller oss hvor mange forhandlere er lange i forhold til hvor mange handelsmenn som er korte hver større valutapar. Dens ment å bli brukt som en contrarian indeks der vi ønsker å gjøre det motsatte av hva alle andre gjør. Å bruke det som et retningsfilter for mine handler har slått min handels karriere helt rundt. Lær av mine feil Hvis jeg kunne fortelle min yngre selv 3 ting før jeg begynte å handle forex, ville dette være listen jeg ville gi. Jeg håper de hjelper din handel så mye som det hjalp meg. --- Skrevet av Rob Pasche DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene. Bruke CCI til å gjøre en Living Off Forex Fordel ved denne strategien over andre: 1) Enkel og åpenbar identifisering av trender og lavt momentum markeder 2) Ikke mer over handel 3) Kvalitet handler med sannsynlighet på din side 4) Markedsstyrke analysert av multi-tidsrammer, USD styrke og korrelasjoner 5) Varsler om par momentum så ikke lenger venter foran skjermen Strategiregler: Vedlagt er 4 indikatorer. To er trenddisplayer som viser alle tidsrammer på alle korrelerte par for Non Lag MA og CCI perioder på 25 og 50. ASI, som viser ekte markedstendensbrudd uten pigger eller falske breakouts for å forvirre deg, og det synlige på diagrammet ikke lagre ma. Innstillinger for CCI Trend Display skal settes til CCI 25 og 50 med dagens lys på True, med mindre du foretrekker en eller annen grunn til bare å se styrken til det forrige lyset. Jeg liker å se realtime markedet styrke og handel som, så jeg satte det til dagens lys. Innstillinger for Non Lag Trend-skjerm bør settes til Lengde ved 30 og PCT-filter ved 0.25. Den mindre perioden CCI på 8 og 14 var for liten og fungerte ikke bra med Non Lag for å filtrere ut markedsbevegelser. Den 30 lengden uten lag sammen med den doble CCI fungerer mye bedre og fanger større trekk i markedet, og filtrerer ut mange små som ikke er like i stand til å handle. Begge Trend Displays laget av Altoronto. Denne strategien er veldig visuell, som gir all informasjon du trenger gjennom piler. For en innkjøpsordre. Pil opp på 15 Min-1 HR på begge trend Viser på alle par unntatt USD CHF som burde være alle ned AUUSD - Pil opp NZDUSD Pil opp EUUSD Pil opp GUUSD Pil opp USDCHF Ned eller Pil opp over bordet Selg ordre - USDCHF kan være Trend opp eller ned med de andre parene, men må trene sterkt, så alle pilene følger retning over bordet. (STOPP TAP ER 2 TIDER VERDIEN AV 14 PERIODE ATR) (Handel i retning av 4 HR) - Hvis 4 HR er sidelengs, må du ikke handle det paret før retningen retter seg mot andre par på 4 HR tidsramme. Da kan du ta handel i den retningen trygt. (Merk Hvis de fleste trendvisningspilene er opp, unntatt 2 eller 3 tidsrammer på tvers av alle par, er sidelengs eller nede, så gjør handelen fordi momentet er der. De andre parene vil justere. 2 eller 3 ujusterte piler er tillatt på begge CCI og Non Lag trenddisplay. Bonus - For Trend line trader som vil ha ekstra bekreftelse, har jeg også vedlagt ASI indikatoren. Den står for Akkumulative Swing Index. Denne indikatoren er flott for å finne det sanne markedsnivået uten pigger eller falske breakouts på en hvilken som helst tidsramme. Gjør bare handler i 4-timers hovedtrenden, og du kan til og med vente på multiparent trendlinjebrudd for å gjøre handel på mindre tidsrammer. Ikke vær gal på tegningstrendelinjer, bare fokus på den umiddelbare SR, som mulig pek på hvor paret kan reversere, en trendlinje pause for bekreftelse, og en trendlinje for å følge paret i trenden. Og bekreft trendlinjen pause eller sprett av sr-nivå ved multi pair korrelerte Non Lag MA og CCI trend skjermer. på forumet for å legge inn et spørsmål om handelsavvik på CCI, og så la jeg merke til innlegget ditt, så jeg tenkte å legge det inn her. Et annet sted på nettet fant jeg en CCI-strategi om handelsavvik ved hjelp av CCI. Jeg vil gjenta informasjonen her, og deretter dele spørsmålet mitt: Divergens i en oscillatorindikator (som CCI, Stochastics, RSI, RVI, WPR, ADX, MACD etc.) er i utgangspunktet hvor prisen (i en uptredn) gjør nye høyder, men oscillatorindikatoren mislykkes i å lage nye høyder. På samme måte i en nedadgående trend er prisen på nye nedturer, men indikatoren er ikke i ferd med å lage nye nedturer. Disse divergensmønstrene indikerer potensielt at en reversering skal finne sted fordi trenden begynner å gå tom for momentum, og forskjeller er ofte svært sterke reverseringssignaler (men ikke hver gang). Så å komme tilbake til CCI-divergenshandelssystemet anbefales det at du legger til to CCI-indikatorer i et diagram (legg til CCI Periode 10 og CCI Periode 60) fordi dette vil filtrere ut mange falske signaler. Du vil vente på at et divergensmønster kommer ut på begge disse indikatorene. Du kan bare bruke en indikator, men det anbefales at du bruker dem begge hvis du vil identifisere de aller beste signalene. Se bildet for et divergenseksempel ved hjelp av cci 10 og cci 60. Jeg bruker en fri cci divergensindikator som har et varslingssignal når det er et divergensoppsett (se mq4 vedlegg). Jo høyere tidsramme jo mer nøyaktig. CSI-divergensindikatoren har 3 justerbare innstillinger (Fast EMA 12, Slow EMA 26, Signal SMA 9). Disse kan justeres. Den vanlige MT4 CCI har bare én innstilling (Periode 14 standard). Ovennevnte innstillinger (12, 26, 9) i CCI-divergensindikatoren er svært nær Periode 10 i CCI. Mitt spørsmål . Hvilke 3 innstillinger (på divergens cci med advarsel) vil jeg bruke for å få CCI Period 60 eller i nærheten av den På denne måten kan jeg legge til to divergensccis i diagrammet og vente på at begge skal vise et handelssignal samtidig.

No comments:

Post a Comment