Thursday 5 October 2017

Forex Odfx


Assalamualaikum tuan2 CGrians, otai2 semua. maaf semua terlebih dahulu klu tråden yg hamba bukak ni terkandung sebarang kesilapan maaf jugak klu tråden mcm ni pernah dibuka oleh org lain sebelum undersøkelsen hamba belum tu hamba bukak. TUJUAN hamba cuma nak berkongsi tentang ODFX. Apa itu ODFX Ringkasnya, ODFX Adalah Satu PAMM etter deg selv, og du er i gang med å kjøre deg selv og du er en av de mest suksessfulle aktørene i landet. Du har også hatt en god jobb med å gjøre det mulig. NZ Financial Ringkasnya NZ Finansiell adalah rent STP-megler NZ finansiell leverandør av ODFX utk buat PAMM acc ni. Apa yg spesiell utfordring ODFX Bila anda investerer ODFX, anda ada 2 alternativ samme ada nak handel sendiri atau biarkan selskap handel handel sendiri, fortjeneste tap sendiri tentukan kalau bagi selskapets handel, retur dalam rekkevidde 8 - 30 tapi ni bergantung kpd ytelsesbedrift handelsselskap mmg trade dan boleh tgk jurnal di myfxbook Rujuk gambar dibawah. Di samping profitt dari trading, investor dapat LOYALTY BONUS hver måned dlm rekkevidde 2 -10 over 10 måneder, dia punya rate seperti di bawah. ODFX juga menawarkan bonus nettverk utk mana2 investor yg berminat utk buat nettverk Ringkasannya. Bonus direkte sponsor 10 Gruppebonus 10.dan ada lagi bonus2 hamba kongsi disini hanya lebih kpd HOVED bonus yg ditawarkan dlm ODFX ni. hamba tak terus kongsi semua sbb hamba fhm tak somua yg akan gembira dgn perkongsian hamba ata sbb sebelum2 ni dah banyak yg lain2 berleku punk sedar akan hal tu cuma apa yg hamba buat ni hamba sekadar berkongsi kot2 ada yg Men det er det jeg har sagt, men jeg har aldri hatt det samme. Jeg er 100 år siden i fortiden. Jeg er 100 år gammel, og jeg har aldri hatt det. HAMBA, ODFX, Norges ledende leverandør, Boleh Trade Sendiri, Berapa Anda, Itulah akan jadi acc balanse dlm acc trading anda kelebihannya, anda masih boleh buat networking dan dapat bonus av networking. sekali lagi hamba mtk maaf jika ada kesilapan dari pihak hamba. utk siapa2 yg berminat atau nak Tau lebih lanjut, mohon pm akan follow up.2014 Myfxbook Ltd Alle rettigheter reservert. Høy risiko Risiko Utenrikshandel har et høyt risikonivå som kanskje ikke passer for alle investorer. Utnyttelse skaper tilleggsrisiko og tapeksponering Før du bestemmer deg for å handle utenlandsk utveksle, nøye vurdere investeringsmålene dine, erfaringsnivået og risikotoleransen. Du kan miste noe eller all din opprinnelige investering investerer ikke penger du ikke har råd til å miste. Lær deg selv på risikoen forbundet med valutahandel, og søk råd fra en uavhengig finansiell eller skattemessig rådgiver hvis du har noen spørsmål. Alle data og informasjon er gitt som bare for informasjonsformål, og er ikke ment for handelsformål eller råd. Spar nå med smartere pengeoverføringer. Jeg har bare positive kommentarer til OFX jeg overfører penger fra USA til NZ noen ganger, og jeg har bare hatt suksess med dette selskapet. De er effektive på alle måter. Jeg kan ikke tro ve hvor mye penger det reddet oss overfører gjennom OFX i forhold til å gå gjennom en bank. Internasjonal pengeoverføring Kathleen King januar 2017.Jeg har brukt denne tjenesten i mange år, har jeg funnet det å være det mest kostnadseffektive og svært effektive systemet. Internasjonal pengeoverføring Gavin Ritz januar 2017.

No comments:

Post a Comment